Fortebol na masę – niezależna recenzja – opinie – skład – cena – gdzie kupić?

www.fortebol.pl

Fortebol - opinie - skład - cena - gdzie kupić?


Fortebol jest bardzo skutecznym suplementem na przyrost masy mięśniowej oraz na stałą, wysoką wydajność na treningu. Produkt ten był również sponsorem pierwszych brazylijskich mistrzostw Kettlebell w Sao Paulo i udało mu się przekonać do siebie kulturystów, którzy chcieli go wypróbować.

Dzięki wspaniałym właściwościom Fortebol możliwe jest osiągnięcie niespotykanych dotąd poziomów siły w krótkim czasie. Przyjrzyjmy się, co sprawia, że jest on tak skuteczny, a przede wszystkim jak go kupić.

Czym jest Fortebol? Jakie są zalety jego stosowania?

Fortebol - opinie - skład - cena - gdzie kupić?

Jest to suplement odpowiedni dla sportowców i osób, które się sprawdzają. Kiedy tego spróbujesz, będziesz miał dwa razy więcej energii i będziesz w stanie zwiększyć obciążenie i liczbę treningów w tygodniu. Ogólnie rzecz biorąc, w ciągu pierwszych kilku miesięcy, ci, którzy próbowali, udało się, wraz z ukierunkowanych kart treningowych, aby zwiększyć swoją masę o 8-14 kg.

Przyjmując Fortebol można osiągnąć kilka korzyści. W połączeniu z indywidualną dietą, zdrowym stylem życia i treningiem fizycznym, preparat może wspomóc dobrą kondycję mięśni, ich wzmocnienie, określenie formy fizycznej, procesy związane z metabolizmem podstawowym i lipidowym, utlenianie tłuszczów, procesy trawienne i jelitowe oraz eliminację odpadów i toksyn.

www.fortebol.pl

Fortebol: jak to działa?

Jak już wspomniano Fortebol jest suplementem diety, który ułatwia wzrost mięśni. Istnieje kilka składników, które również pomagają zwiększyć siłę i wytrzymałość mięśni, w tym GRTH Factor, który jest niezbędny do rozwoju; beta alanina i arginina, które synergistycznie sprawiają, że tkanki znacznie bardziej odporne nawet na długotrwałe wysiłki.

Fortebol: jak to działa?

Obecność pewnych składników, które wymienimy za chwilę, stymuluje produkcję testosteronu, męskiego hormonu, który jest również niezbędny do zwiększenia siły i odporności. Jego synteza odpowiada szybkiemu przyrostowi masy, szybszej regeneracji różnych dzielnic mięśni i zawsze zapewnia wystarczającą ilość energii, aby stawić czoła każdemu wyzwaniu. Inne składniki, które pomagają organizmowi osiągnąć te cele to pieprz cayenne, guarana i witamina B12, które jak wiemy są bardzo ważne dla organizmu sportowca.

Jakie składniki zawiera formuła Fortebol?

Jakie składniki zawiera formuła Fortebol?
  • AAKG arginina;
  • Guarana;
  • Witamina B12;
  • Beta-Alanina;

Będziesz mógł cieszyć się wzrostem poziomu testosteronu o 30%, w sposób całkowicie czysty i bez substancji dopingujących (dla sportowca jest koniecznością, aby sprawdzić zgodność składników produktu z tych zakazanych przez ich przepisów sportowych).

GRTH Factor jest w stanie zwiększyć poziom HGH o 26%; zablokować somatostatynę, która hamuje produkcję HGH; oraz znacznie zmniejszyć zmęczenie podczas treningu poprzez zwiększenie wydalania amoniaku. Jest do określenia, że pobyt na kanapie oglądania telewizji, a następnie również biorąc odpowiednie dawki produktu wynik nie będzie zapewniona.

www.fortebol.pl

Jak stosować Fortebol? Dawkowanie i sposób przyjmowania

Dawkowanie produktu jest bardzo proste: weź jedną lub dwie kapsułki dziennie Fortebol, popijając dużą ilością wody. Już od pierwszych założeń widać pierwsze efekty, wystarczy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami. Jeśli chodzi o przeciwwskazania, zawsze dobrze jest sprawdzić ulotkę dołączoną do opakowania, aby zobaczyć, czy są składniki, na które jesteś uczulony lub czy podlegają one czynnikom wykluczającym, np. jeśli jesteś dzieckiem.

Fortebol: opinie i recenzje

Wielu sportowców chciało spróbować go w wyniku dużej kampanii reklamowej, która została wykonana i nie żałowali tego. Rezultaty przyszły szybko i dały zdecydowany zwrot w ich treningach. Po niewielkim okresie prawie podwoili swoje obciążenia i zwiększyli zarówno siłę, jak i wytrzymałość swoich mięśni, a także zyskali dużą masę.

“Moja sylwetka zawsze była nadmiernie szczupła i słabo zarysowana. Od pewnego czasu stosuję program ukierunkowanego treningu i bardziej zrównoważonej diety, którą stosuję wraz z wysokobiałkowym suplementem Fortebol. Uważam to za doskonałe przygotowanie!

“Fortebol okazał się być idealnym produktem uzupełniającym moją dietę i cotygodniowe treningi. Przyjmuję go regularnie i pomaga mi wspierać wzmocnienie mięśni.”

Cena i gdzie kupić Fortebol?

Cena i gdzie kupić Fortebol? Fortebol: opinie i recenzje

Fortebol można kupić tylko na oficjalnej stronie producenta. Teraz produkt dostępny jest ze zniżką 50%.

www.fortebol.pl

Fortebol nie jest dostępny w aptekach ani portalach jak Allegro lub Ceneo. Producent sprzedaje go jedynie na swojej stronie.


www.fortebol.pl

Fortebol - opinie - skład - cena - gdzie kupić?


Trening siłowy buduje silne mięśnie

Większość osób wykonuje trening siłowy w celu poprawy wyglądu estetycznego i uzyskania “stonowanej” sylwetki. Każdy, kto spędza jakikolwiek czas w siłowni, prawdopodobnie cieszy się z możliwości “wygięcia” swoich wyrzeźbionych mięśni. Na co komu godziny spędzone na siłowni, jeśli nie można pochwalić się efektami ciężkiej pracy? Panuje przekonanie, że duże mięśnie to silne mięśnie. Popisywanie się wzrostem wielkości mięśni jest jednym ze sposobów na powiedzenie: “Patrzcie, jaki jestem silny”; jeśli chcesz mieć silne, dobrze zarysowane mięśnie, oto 8 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o treningu siłowym.

Co powinieneś wiedzieć o swoich mięśniach:

Jako wieloletni profesjonalista fitness uważam, że każdy, kto spędza czas na ćwiczeniach, obserwując ich odżywianie i podążając za zdrowym stylem życia, zasługuje na możliwość pochwalenia się owocami swojej pracy. To powiedziawszy, są dwie rzeczy nie tak z powyższym scenariuszem.

  • Mięśnie nie napinają się. Mięśnie albo się skracają, albo wydłużają, tylko stawy się zginają (i wydłużają). Jeśli ktoś prosi cię o “zgięcie” mięśnia, możesz skrócić mięsień, aby stworzyć zgięcie w stawie, który przecina, ale sam mięsień się nie zgina.
  • Duże mięśnie to niekoniecznie silne mięśnie. To prawda, tylko dlatego, że mięsień zwiększył swój rozmiar, nie musi oznaczać, że doświadczył znacznego wzrostu siły.

Powszechnie panuje błędne przekonanie, że im większy mięsień, tym jest silniejszy. Istnieje duża różnica (pun intended) między rozmiarem mięśnia a jego zdolnością do generowania siły. Mięśnie mogą wydawać się duże na podstawie objętości płynu wewnątrzkomórkowego, krwi i wody zawartej w tkance. Powszechnie określanej jako “pompa”. Występuje ona po podniesieniu ciężarów i wyjaśnia, dlaczego niektórzy niewiarygodnie silni ciężarowcy mają zupełnie inną budowę ciała niż kulturyści. Wyjaśnia to również, dlaczego niektórzy kulturyści o dużych mięśniach i niesamowitej sylwetce niekoniecznie są silnymi ciężarowcami, zdolnymi do skutecznej rywalizacji w zawodach siłowych, takich jak Powerlifting czy Strongman.

Kulturyści ćwiczą w konkretnym celu poprawy wielkości i wyglądu mięśni. Wymaga to treningu izolacyjnego, aby skupić się na zwiększeniu wielkości, a nie siły mięśni. Podnoszący ciężary trenują, aby zmaksymalizować wielkość netto siły mięśniowej. Mogą ją wytworzyć w pojedynczym podnoszeniu, co jest specyficzną umiejętnością wymagającą pracy wielu włókien mięśniowych w tym samym czasie. Jeśli jesteś zainteresowany poprawą siły, ale niekoniecznie chcesz doświadczyć wzrostu mięśni, oto 8 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o treningu siłowym.

7 rzeczy, które warto wiedzieć o treningu siłowym przy stosowaniu Fortebol

Rozmiar mięśni jest wynikiem hipertrofii sarkoplazmatycznej

Wykonywanie dużej ilości powtórzeń do chwilowego zmęczenia wywołuje reakcję hipertrofii sarkoplazmatycznej. Czyli wzrost wielkości w zawierającej płyn sarkoplazmie wokół komórek mięśniowych, ale nie w samych pojedynczych włóknach mięśniowych. Podnoszenie do chwilowego zmęczenia wypełnia mięsień krwią. Ona przenosi tlen do mięśnia, aby zasilić skurcze, to również wyczerpuje mięsień z glikogenu, który jest używany do tworzenia ATP do paliwa skurcze. Po ćwiczeniach dodatkowa krew pozostaje w mięśniach. Pozwala to usunąć odpady metaboliczne, dostarczyć białka do naprawy uszkodzonych tkanek i uzupełnić glikogen używany do napędzania skurczów. Jeden gram glikogenu może pomieścić do trzech gramów wody w komórce mięśniowej. Kiedy glikogen mięśniowy jest przywracany to trzyma dodatkową wodę w komórce, która może prowadzić do ostrego wzrostu wielkości mięśni. W ten sposób mięsień może się powiększyć bez konieczności stawania się silniejszym. Po prostu magazynuje więcej płynu, który zwiększa całkowitą objętość komórek mięśniowych.

Hipertrofia miofibrylarna jest podstawą poprawy siły

Polega na zwiększeniu grubości poszczególnych miofibryli (włókien mięśniowych), z których zbudowana jest dana jednostka mięśniowa. Kiedy miofibryle stają się grubsze, zwiększa się powierzchnia łącząca poszczególne miofibryle ze sobą. Siła opiera się na zdolności mięśnia do generowania napięcia. Napięcie powierzchniowe pomiędzy poszczególnymi włóknami wzrasta, co w efekcie daje większą siłę całego mięśnia. W miarę jak mięsień ulega hipertrofii miofibrylarnej, staje się grubszy i gęstszy, niekoniecznie większy. Dlatego wielu ciężarowcom brakuje nadmiernie napompowanego wyglądu ich kulturystycznych kuzynów, po prostu inaczej wykorzystują swoje mięśnie.

Zwiększanie siły wymaga odpowiedniej stymulacji elementów układu nerwowego odpowiedzialnych za wywoływanie skurczów mięśni.

W przypadku poprawy siły celem jest rekrutacja jak największej liczby jednostek motorycznych mięśni szybkokurczliwych (typu II) w obrębie danego mięśnia, jest to tzw. koordynacja wewnątrzmięśniowa. Jednostka motoryczna mięśnia to neuron ruchowy. On inicjuje sygnał dla włókna mięśniowego do skurczu, oraz konkretne włókna, do których jest przyłączony. Zwiększenie liczby jednostek motorycznych typu fast twitch, które są aktywowane lub “włączane” podczas ćwiczenia. Może to mieć znaczący wpływ na całkowitą siłę, jaką mięsień może wytworzyć. Jeśli kiedykolwiek podnosiłeś duży ciężar i czułeś, że Twoje mięśnie drżą, to dlatego, że więcej jednostek motorycznych typu II jest “włączanych”. Jednostki typu I, wolnokurczliwe, ulegają zmęczeniu. Aby skrócić przyczepione do nich włókna i wytworzyć napięcie niezbędne do przesunięcia przyłożonego ciężaru.

Metoda treningu Maximal Effort

Jest jednym ze sposobów stymulowania znacznej ilości jednostek motorycznych mięśni o szybkim skurczu, co skutkuje przyrostem siły.

Wymaga niemal maksymalnego obciążenia, które może być wykonane przez jedno do trzech powtórzeń. Metoda Maximal Effort nie musi być wykonywana do upadku, zamiast tego należy skupić się na przesuwaniu ciężaru tak szybko, jak to możliwe, aby zmaksymalizować liczbę zwerbowanych jednostek motorycznych mięśni. Nawet jeśli zawodnik wykonuje ćwiczenia tak szybko jak to możliwe, samo ćwiczenie może nie być tak szybkie ze względu na wielkość ciężaru. Stosowanie metody maksymalnego wysiłku wymaga długich przerw na odpoczynek, trwających od trzech do pięciu minut, aby umożliwić regenerację zarówno neuronalną, jak i metaboliczną. Powerlifterzy trenujący do jednego powtórzenia max w bench press, squat i deadlift stosują metodę maksymalnego wysiłku w treningu siłowym.

Metoda dynamicznego wysiłku koncentruje się na szybkości rozwijania siły.

Eksplozywne przeniesienie ciężaru wymaga szybkiego wytworzenia siły, na co układ nerwowy reaguje poprzez uruchomienie jednostek motorycznych typu II, które mogą wytworzyć dużą ilość siły w krótkim czasie. Metoda Dynamic Effort może wykorzystywać elastyczne taśmy i łańcuchy do tworzenia zmiennego obciążenia. Pozwala to podnoszącemu na przyspieszenie tak szybko, jak to możliwe przez cały czas trwania ruchu. Olimpijskie podnoszenie ciężarów jest doskonałym przykładem dynamicznego wysiłku.

Metoda Powtarzanego Wysiłku (Repeated Effort)

W podnoszeniu ciężarów wykorzystuje umiarkowaną ilość ciężaru wykonywaną do momentu chwilowego zmęczenia mięśni. Mięśniowe jednostki motoryczne rekrutowane są w oparciu o zasadę wielkości. Kiedy mięsień otrzymuje sygnał do skurczu, najpierw rekrutuje mniejsze jednostki typu I. W miarę wzrostu zapotrzebowania na siłę, do akcji wkraczają większe jednostki typu II. Wykonywanie podnoszenia do zmęczenia przy około sześciu do ośmiu powtórzeniach jest jednym ze sposobów rekrutacji wszystkich zaangażowanych włókien w mięśniu. Sposób, w jaki kulturyści przygotowują się do zawodów, to zastosowanie metody powtórzonego wysiłku w treningu siłowym.

Odpoczynek między treningami

Jest to niezbędny element sukcesu u sportowców siłowych osiągających wysokie wyniki. Podczas sesji treningowej mięśnie pracują, ale to właśnie w okresie potreningowym mięśnie odpoczywają. Uzupełniają paliwo, naprawiają się i ogólnie regenerują, aby przygotować się do następnej sesji treningowej. W dniach, w których chcesz skupić się na rozwijaniu maksymalnej siły, upewnij się, że masz czas na odpowiedni sen tej nocy. Pozwoli to zapewnić optymalną naprawę tkanek i regenerację.

www.fortebol.pl



https://pl.wikipedia.org/
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/